12 českých firem, které uspěly na TikToku

TikTok se stává sociální sítí, která je stále na vzestupu. Každý měsíc ji sleduje 1,3 milionu českých uživatelů, mezi kterými mírně převládají ženy. Zajímavé je, že více než 50 % uživatelů v ČR tvoří lidé starší 35 let a hned za nimi se drží mladí lidé 18–24 let.

U českých firem zatím není TikTok tolik oblíbený, ale přesto se najdou takové, které v něm vidí potenciál pro marketingové využití.

Mezi české značky, které využívají TikTok ke své propagaci patří například výrobce baget Bagel Lounge, značka Vymaluj si sám zaměřující se na moderní malování i pro ty, co s barvami nejsou zrovna kamarádi nebo nejznámější česká zoologická zahrada ZOO Praha.

Chcete se dozvědět více informací o českých firmách, které na TikToku slaví úspěch? Čtěte ZDE.

Zanechte nám na sebe kontakt

(ozveme se během 24 hodin)

© 1996-2021 Smartim, s.r.o.

Facebook Google+ Twitter IN
zavřít

Kontaktujte nás

Vymyslíme pro Vás efektivní řešení..