Asistent/ka - telefonické domlouvání schůzek

Rozšiřujeme tým a hledáme brigádníka na pozici Asistent/ka pro telefonické domlouvání schůzek.

Náplní práce je především telefonické sjednávání schůzek s klienty, jejich následné zaznamenání a drobná administrativa. Nejedná se o žádný prodej po telefonu nebo nabízení pochybných produktů koncovým zákazníkům. Jedná se o B2B segment - voláte do jiných firem a nic neprodáváte, pouze zjišťujete informace o dané firmě a pokoušíte se sjednat schůzku.

Nabízíme férové podmínky, dobrý plat, pohodové prostředí, homeoffice. Stabilní práci na kratší úvazek (PO - PA, 8:30 - 11:30 h, možnost práce 2 - 5 dní v týdnu dle potřeby). Vlastní kancelář nebo homeoffice, dobré zacházení, žádný stres.

V prvním týdnu zaučení v kanceláři v Příbrami, poté možnost využívat samostatnou kancelář v Příbrami nebo homeoffice s docházením na poradu (také v Příbrami) cca 2-3x za měsíc.

Koho hledáme?

Náplň práce:

Požadujeme:

Nabízíme:

Pokud Vás nabídka zaujala, vyplňte prosím: TENTO DOTAZNÍK

Zanechte nám na sebe kontakt

(ozveme se během 24 hodin)

© 1996-2022 Smartim, s.r.o.

Facebook Google+ Twitter IN
zavřít

Kontaktujte nás

Vymyslíme pro Vás efektivní řešení..