Rozšiřujeme tým a hledáme brigádníka na pozici Asistent/ka pro telefonické domlouvání schůzek.
Náplní práce je především telefonické sjednávání schůzek s klienty, jejich následné zaznamenání a drobná administrativa. Nejedná se o žádný prodej po telefonu nebo nabízení pochybných produktů koncovým zákazníkům. Jedná se o B2B segment - voláte do jiných firem a nic neprodáváte, pouze zjišťujete informace o dané firmě a pokoušíte se sjednat schůzku.
Nabízíme férové podmínky, dobrý plat, pohodové prostředí, homeoffice. Stabilní práci na kratší úvazek (PO - PA, 8:30 - 11:30 h, možnost práce 2 - 5 dní v týdnu dle potřeby). Vlastní kancelář nebo homeoffice, dobré zacházení, žádný stres.
V prvním týdnu zaučení v kanceláři v Příbrami, poté možnost využívat samostatnou kancelář v Příbrami nebo homeoffice s docházením na poradu (také v Příbrami) cca 2-3x za měsíc.
Pokud Vás nabídka zaujala, vyplňte prosím: TENTO DOTAZNÍK
Zavolejte nám: 602 311 222, napište: info@smartim.cz, nebo se zastavte: Žižkova 708, Příbram
© 1996-2022 Smartim, s.r.o.
Ochrana osobních údajů | Cookies | Kariéra | Kontakt