Rozšiřujeme tým a hledáme proto dalšího kolegu na pozici Asistent/ka pro sjednávání schůzek.
Náplní práce bude vyřizování telefonních hovorů a telefonické sjednávání schůzek se zástupci jiných firem, jejich následné zaznamenání a drobná administrativa. Nejedná se o žádný prodej po telefonu nebo nabízení či prezentaci výrobků koncovým zákazníkům. Jedná se o volání do jiných firem, při telefonním hovoru nic neprodáváte, pouze zjišťujete info o dané firmě a v případě zájmu druhé strany sjednáváte schůzku.
Nabízíme férové podmínky, nějaký ten sickday, homeoffice, a další anglicky nazvané vychytávky. Stabilní práci na kratší úvazek (dle vašich možností na 20 – 30 hodin týdně a to buď každý den např. od 8 do 12 nebo třeba jen pondělí až čtvrtek od 9 do 14). Klidnou menší kancelář, pohodové prostředí, žádný stres a reálné a zasloužené odměny.
Nebráníme se žádné formě spolupráce. Může se jednat o práci na HPP, zkrácený úvazek, práci na DPČ či o externí spolupráci.
V případě zájmu je možné práci vykonávat převážně z domova (máte-li doma vhodné podmínky - pro telefonování je potřeba mít klid) s občasnou schůzkou v kanceláři v Příbrami (cca 2x měsíčně). Nebo je k dispozici klidná, klimatizovaná, moderní, samostatná kancelář v Příbrami (ulice Žižkova).
Pokud Vás nabídka zaujala, vyplňte prosím: TENTO DOTAZNÍK
Zavolejte nám: 602 311 222, napište: info@smartim.cz, nebo se zastavte: Žižkova 708, Příbram
© 1996-2022 Smartim, s.r.o.
Ochrana osobních údajů | Cookies | Kariéra | Kontakt