V čem spočívá kouzlo real-time marketingu?

Real-time marketing nebo také newsjacking je marketingová disciplína, na které se dá mnoho získat nebo naopak úplně propadnout. Sledovat aktuální dění a pohotově na něj reagovat reklamní kampaní, příspěvkem na sociálních sítích nebo trefným článkem, který na sebe strhne pozornost je možnost, jak získat plusové body.

Aby byl real-time marketing tím, co je, musí rychle reagovat na lokální, národní nebo světové dění, měl by být komunikovát online nebo offline, měl by mít potenciál k virálnámu šíření a jeho cílem by neměla být snaha o prodej, ale o získání pozornosti.

Zajímá vás, kde jsou prvopočátky real-time marketingu a kdo ho umí využívat nejlépe? Pokračujte ve čtení ZDE.

Zanechte nám na sebe kontakt

(ozveme se během 24 hodin)

© 1996-2020 Smartim, s.r.o.

Facebook Google+ Twitter IN
zavřít

Kontaktujte nás

Vymyslíme pro Vás efektivní řešení..