PPC | Listopad 2020

Optimalizujte kampaně na Skliku, teď je ta nejvhodnější doba

0- 1 minuta na čtení

Necelé dva měsíce před Štědrým dnem je téměř pozdě na to, myslet na vánoční marketingové přípravy. Pokud jste letos nechali nastavování kampaní na poslední chvíli, mějte na paměti, že současný stav, kdy je většina obchodů stále zavřených, přesune řadu nakupujících právě na e-shopy, a proto je vhodné se dobře připravit.

Správné nastavení kampaní může být klíčové. Nezapomeňte na výši kreditu, rozpočet, optimalizaci ve vyhledávací síti, obsahovou síť i pokračování kampaní po období Vánoc.

Připravili jsme pro vás přehledného průvodce nastavení kampaní v Skliku. Podívejte se ZDE.

obrazek

Štítky:

Autor

Redakce

Smartim, s. r. o.

Poslední projekty