Smartim
Blog
Analytika | Březen 2022
Od: Redakce
Je čas přejít na Google Analytics 4
Pokud provádíte měření webu pomocí Google Analytics, pravděpodobně pracujete s verzí universal Analytics. Ta ale přestane 1. července 2023 data zpracovávat.
Číst víceAnalytika | Prosinec 2021
Od: Redakce
Novinka v roce 2022: Retargeting a měření konverzí
Stejně jako brzy začne nový rok, tak začne také platit nové ustanovení § 89 odst. 3 zákona o elektronických komunikacích spadající do zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.
Číst víceAnalytika | Květen 2019
Od: Redakce
Analýza klíčových slov: Proč ji mít a na co se používá?
Analýza klíčových slov by měla být prvním krokem při optimalizaci webu pro vyhledávače. Proč je tak důležitá?
Číst víceNEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY
15. Leden 2024
Vliv Google Search Generative Experience (SGE) na SEO
10. Leden 2024