Smartim
Blog
Analytika | Květen 2019
Od: Redakce
Analýza klíčových slov: Proč ji mít a na co se používá?
Analýza klíčových slov by měla být prvním krokem při optimalizaci webu pro vyhledávače. Proč je tak důležitá?
Číst víceDesign | Duben 2019
Od: Redakce
Proč a jak mít pod kontrolou odkazový profil
Co se stane s webem ve výsledcích hledání, pokud začne ztrácet odkazy, které na něj vedly? Šance jsou, že si pohorší. Aby se tomuto stavu předešlo, stačí dodržovat jednoduchý postup. Nemusí se nutně
evidovat všechny odkazy, stačí se držet pravidla jednoho linku z jedné domény.
PPC | Březen 2019
Od: Redakce
8 chyb snižujících potenciál vašich PPC kampaní
Dokonale nastavená kampaň v PPC systémech neexistuje a neexistuje ani univerzální „manuál správného nastavení“ kampaní.
Číst víceSEO | Březen 2019
Od: Redakce
Jaký je podíl vyhledávačů Google a Seznam v prostředí českého in
Jaký je podíl vyhledávačů Google a Seznam v prostředí českého internetu?
Číst více